Kariera i wyznania

zobacz stronę główną bloga
autor: Tomasz Kucza

Kariera i wyznania

Postanowiłem, że będę na blogu Nieboraków pisał raporty bardziej skrótowo, a jednocześnie częściej i na bieżąco informował Was o najnowszych pomysłach i modyfikacjach. Tak więc, w wielkim skrócie:

  • Wyznania w drugiej edycji nie będą polegały na wyborze bóstwa, które się wyznaje. Teraz gracz dostanie krótki spis religii, które są w Zacofanych Krainach popularne - jak panteoniści, czy słuszniści.
  • Profesje - a inaczej zawody - będzie można rozwijać w ramach kariery. Aby zdobyć nowy zawód Nieborak będzie musiał zdobyć różne dziwne przedmioty i umiejętności.
  • Czarownicy, aby rzucić zaklęcie będą musieli spełniać specyficzne warunki np. dotyczące ubioru, pozy, trzymanego przedmiotu. W efekcie potężny czarownik będzie obwieszony różnymi dziwacznymi przedmiotami i ubrany w strój z różnych skrawków, a w razie potrzeby będzie wyciągał z sakw pluszowego misia (zaklęcie usypiania) albo rzucał fasolki (gaz bojowy).
  • Mechanika reformacyjna… Wspominałem już że będą dwa warianty mechaniki? Jedna nazywa się konserwatywną i jest poprawioną wersją mechaniki z pierwszej edycji, druga zaś reformacyjną i umożliwia na więcej dziwactw w stylu gier indie. Tak więc w mechanice reformacyjnej pojawi się kilka elementów, które planowałem na minigierkę "Nieboracy LARP". Co? Jak? Gdzie? Na razie nie zdradzam, a tylko się uśmiecham na samą myśl. Będzie zabawnie. Muszę te pomysły wypróbować na jakiejś sesji. Nieboracy LARP mieli być wzorowani na… Whose Line Is It Anyway?.

Krótko. Wiem. Ale cóż poradzić. Za to podręcznik idzie do przodu.

ocena: 0+x

Komentarze

Dodaj nową wypowiedź
lub Zaloguj się jako użytkownik serwisu Wikidot.com
(nie będzie opublikowany)
- +
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 License.