Nu Jork - kraina Muminków i Gargamela

PUSZKA SARDYNEK
wersja 6.0

Nu Jork - kraina Muminków i Gargamela

autor: Aragog007

Nu Jork Kraina Muminków i Gargamela to archipelag wysp znajdujący się gdzieś na zimnej wodzie. Rządzona lewą ręką przez Gargamela Trzeciego Posępnego, który w wolnych chwilach zajmuje się łapaniem takich małych niebieskich chochlikopodobnych ludzików zwanych potocznie smerfami. Po co? Kto tam go wie. Kraina ta składa się z wielu mniejszych podkrain.
Oto przykładowe z nich:

Zakaz Wjazdu

Najbardziej niebezpieczne, ponure, zimne, tajemnicze i straszne miejsce w Nu Jorku. Jej mieszkańcy należą do rasy tzw.: Składaków. To agresywna rasa jarszczurkopodobnych ludzi żądnych władzy. Są źli, mroczni i niebezpieczni. W większości to dom wszystkich najgroźniejszych przestępców, przemytników ciasteczek, dyktatorów i tym podobnych zbrodniarzy całego Nu Jorku. Z tej wyspy pochodzą tak zwani Władcy Tępactwa zwani inaczej Gangiem Rolnika.

Wielka Kadra

Wygląd tej krainy daje wiele do myślenia i życzenia, ponieważ przypomina koszmarny sen technika krajobrazu: nagie, ostre, czarne skały i wielkie przepaście. Tylko nieliczni mogli tu przeżyć. Według niektórych Kadra znajduje się na południu, i mają racje. Jedynymi mieszkańcami tego pustkowia byli zakon Akermanów, ale poleźli nie wiadomo gdzie i żyją między nami, ale wyglądają i zachowują się jak każdy inny nieborak.

Metro Marszałskie

Miasto które leży na jednej wyspie. Rządzone przez Wodza Gume. Porządku strzegą Specjalne Służby Strażnicze. W centrum miasta znajduje się koloseum, które jest pewnie stare, albo zbyt ciężkie, bo ziemia zaczyna się trząść i zapadać. Jest tu dużo do zwiedzania. Każdy czuje się tam bezpiecznie. Można sobie bez żadnych obaw chodzić po ulicach po zmroku po najciemniejszych zakątkach miasta i możemy być pewni, że nic nam nikt nie zrobi.

Odyńca

Kolejne niebezpieczne miejsce, tym razem wyspa wszystkich zbrodniarzy, którzy poważnie wykraczali prawo. Wyspa jest siedzibą Mrocznej Organizacji pod wodzą Ściemnionego Jeden, mimo że jest ulokowana z dala od szlaków handlowych, to Organizacja wierzy, że tylko ona zna jej położenie. Wyspę otaczają wysokie klify. Jedyna ścieżka na ich szczyt wiedzie w dół na Plażę . Większość Odyńca zajmują budynki MO, ich place z urządzeniami do treningu i wiele innych zabudowań. Siedzibą ŚJ (skrót od Ściemniony Jeden) jest ciężko uzbrojony budynek górujący ponad innymi, a sam ŚJ jest tak nadzwyczajny że może momentalnie zmieniać układ korytarzy w swojej twierdzy.

Dno

Nie dość tego że kolejne niebezpieczne miejsce to jeszcze leżące pod wodą. Tam się zsyła najniebezpieczniejszych przestępców i wrogów pokoju, którzy głoszą propagandy niezbyt zgodne z prawem. Dawniej była to odizolowana, zamknięta jaskinia, ale kiedyś miejsce zostało zalane i zniszczone. Mieszkańcy uciekli do pobliskiej części oceanu, lecz nie mogli go opuścić, więc przystosowali się do życia pod wodą, i zostali tam do dziś. Tam znajduje się jakiś trujący wirus zwany propanbutanjaśkopaśkoorangutan, który powoduje zmianę wyglądu organizmu. Znalazł się tam przypadkiem i pomógł więźniom przeżyć, dając im możliwość oddychania pod wodą.

Gratatuji

Duża wyspa, i do tego pustkowie. Gratatuji została zamieszkana przez Zakony gdy Metro Marszalskie zostało poważnie uszkodzone. Teraz te Zakony wrócili so swojego starego domu, i wyspa jest pusta.

ocena: -1+x

komentarze

Dodaj nową wypowiedź
lub Zaloguj się jako użytkownik serwisu Wikidot.com
(nie będzie opublikowany)
- +

Ostatnio zatwierdzone

Wysypisko

Dodaj własny minidodatek

Możesz także dodawać dłuższe dodatki lub artykuły. Wpisz poniżej nazwę i naciśnij "utwórz stronę" - zostaniesz przeniesiony na podstronę, gdzie będziesz mógł wpisać swój tekst.

Najwyżej ocenione

Gobliński Kucharz (Ocenianie: 2, Komentarze: 0)
Mamrotka: Ja ich nie znam (Ocenianie: 2, Komentarze: 0)
Mali, Ale Genialni Nieumarli Emeryci Samobójcy (Ocenianie: 1, Komentarze: 0)
Zbiór morderczych mamrotek na każdą okazję (Ocenianie: 1, Komentarze: 0)
O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 License.